Az új generáció szlengje szerint osztom a véleményt, egyet értek. Adja, azt jelenti jól csinálja. Fontos értenünk őket. Tari Annamária szerint ők a Z.-sek. A „Z” generáció. Már ők sem a legifjabbak, hiszen az iskolákban a „O” – sok a legifjabbak. A munkaerő piacra is már ki kerültek a „Z”-sek. Vagyis az erejük teljében levő huszonévesek. Értenünk kell, mi az amit adnak. Mire mondják „adja”, vagyis mi az amit elismernek, értéknek, követendőnek vélnek. Korábban azt mondtuk „nem semmi” , ha valamit elismertünk. A semmi amit leértékelnek. Térjünk csak rá vissza, mi is az, amit az újak értékelnek? Figyeljük meg, gondoljunk csak bele!. Például nem értékelendő, sőt büntetendő a hűség. Kötelező biztosításnál, telefon társaságnál, munkahelyen. Aki hű, azt leterhelik, magasabb díj fizetésre kötelezik. A keménykedést, a vagányságot, a kiállást, értéknek vélik. A nívós, márkás kütyüket, a sok pénzt, a karriert, az erőt, az önbizalmat, a kigyúrtságot, a külsőséget tartják manapság valamire. Az a nem semmi, ha valaki bír ilyesmivel. Szokták a neten mutatni, ami igazén érték, az nem kerül pénzbe( a szeretet, a bizalom, a figyelem….) . Nem itélkezem, csak arra bíztatok mindenkit, hogy gondolkodjon el ezen. :) Kati
Adom
Minden vélemény számít!